Morsom, kreativ og kanoneffektiv partnertying DEL 3: Innside lr!





Heeeei fineste dere!

Woho! Da kommer endelig DEL 3 av partnertyinga til dere, med bilder som jeg har hatt p lager siden sommerferien. Jeg har vrt borte fra bloggen en god stund n, og det er vel egentlig fordi jeg virkelig trengte et lite pust i bakken. Det har skjedd s utrolig mye spennende og gy de siste mnedene. Men positivt stress kan vel ogs sette seg p skrotten etter mye arbeid, reising, kurs og veeeeeldig mye dans. S bde kropp og sinn skrek faktisk etteren god og lang restitusjonsdose. Og det skulle den selvsagt f!:) Deter egentlig utrolig viktig at alle derute husker og minner seg p dette gang p gang, spesielt nr det gr fort i svingene:Kjenner man at kroppen og hodet trenger lade opp, s br man faktisk ta hintet og gjre noe med det fr man blir syk. Kroppen og helsen er tross alt mye viktigere enn alt man tror man m gjre dag etter dag. =) S, det var dagens lille prek fra meg!

S, over til dagens lille tyetriks:

Det er mange som er veldig stive imuskulaturen p innside lr: adduktormuskulaturen. Man blir raskt mer mobil i adduktormuskulaturen nr man gjr kneby og marklft med bred benposisjon, men er man veldig stiv fra fr av, er det veldig hensiktsmessig tye utenom ogs. Det er lett fmuskelstrekk hvis man hele tiden presser kroppen inn i posisjoner man egentlig ikke har bevegeligheten til (enda!).

Jeg anbefaler vre varm kroppen, da spesielt i beina fr man starter med tyesekvensen. Og selvsagt er det superbra om dere n gjr alle tyevelsene p rekke og rad (*DEL 1*,*DEL 2*og 3), slik at dere fr strukket alle de gode, store muskelgruppene i underkroppen.

Denne tyevelsen er egentlig veldig lett forst, selv om det kan vre litt ubehagelig. Hele trikset er puste dypt og rolig og prve komme s nrme tyepartneren din at dere kan gi hverandre en hrlig og god bamseklem. For vise at du ikke trenger vre supermyk for gjre dette, kan du se de forskjellige trinnene i bildene under her:


S begynner vi rolig og avbalansert, dette kan vel ikke vre s ille?=)↑



N nrmer vi oss noe action her, Camilla!↑


That's what I'm talking about!↑

S, hvis dere vil vre litt ekstra fancy (noe jeg definitivt synes dere skal vre) -s er det bare til ta en sideby i overkroppen ogs. Dette gir en utrolig fin strekk p siden, i musklene mellom ribbeina og hele veien ned i beinet. D-e-i-l-i-g!

Ps: pass p ikke lftesiden p setet av gulvet, da mister dere mye av den gode strekken.




Lykke til folkens!:)

// Flg Helsekick p Facern //

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits